EasyJob нь танай компаний удирдлагын нүсэр ажлыг хөнгөвчилж, бизнесийн орчин, бүтээмжийг сайжруулах хамгийн сайн арга юм. Хаанаас ч, ямар ч үед даалгавар ба хийх ажлын жагсаалтанд хандах боломжийг олгодог. Товчоор хэлбэл, EasyJob нь таны ажлын менежер болж, ажлыг цаг хугацаанд нь удирдах, зохион байгуулахад тусалдаг. Ажил үүргийг удирдах програм хангамжид төслийн менежмент, оффисоос гадуурх ажилтнуудын цагийг хянах, үүрэг даалгавар, ажлын даалгаврын тэмдэглэл, зураг, бичлэг зэрэг багтдаг.
Шууд хяналт нь газрын зураг дээр ажилтны тодорхой байршлыг тогтоож хянахад тусална. Ямар нэгэн буруу мэдээлэл дамжуулахгүйн тулд төлөвлөсөн цэг дээр ажиллаж байгаа ажилтан фото зураг, тухайн ажлын бодит мэдээллийг цаг тухайд нь удирдлагын системд илгээнэ.
Текст мэдээлэл – Тухайн ажилтай холбоотой мэдээллийг бичгээр хадгалж авна.
Зургийн баталгаажуулалт – Тухайн талбарт ажиллаж буй ажилтны бүх зардлыг удирдана. Хэрэглэгч төлбөрийн баримт, албан бичиг, ажлын гүйцэтгэлийг хавсралт зураг байдлаар авна.
Аудио бичлэг хийх – Үйлчлүүлэгчдийн уулзалт зохион байгуулах, хяналт тавихад хялбар болгох юм. Хэрвээ тодорхой шалтгаанаар уулзалт цуцлагдвал түүнийг дахин зохион байгуулах, ажилтнууддаа мэдэгдэх зэрэг болно. Ажилтан ажлынхаа явц, дүгнэлтийг аудио хэлбэрээр бичиж хадгална.
- Даалгаврын хяналт
- Зардлын бүртгэл
- Ирцийн бүртгэл
- Харилцагчидийн хаяг үүсгэх
- Гүйцэтгэлийн хаяг хяналт
- Даалгавар баталгаажуулалт
[/wgl_pricing_table]
- Даалгавар хуваарилалт
- Ажлын тайлан
- Зардлын бүртгэл
- Ирцийн бүртгэл
- Харилцагчидийн хаяг үүсгэх
- Чөлөөний хүсэлт
[/wgl_pricing_table]
Гар утасны програм татаж авах
[/wgl_custom_text]
Та өөрийн төхөөрөмжийн үйлдлийн системд тохирсоныг сонгоно уу!
[/wgl_custom_text][wgl_spacing spacer_size=”50″]